IN 4 STAPPEN AAN DE SLAG!

Wij houden van snel schakelen, maar wel met structuur. Daarom starten we altijd met deze 4 stappen. Het geeft ons een beeld van jou en jou een beeld van ons. Zo is voor iedereen helder wat we gaan doen en waarom we dat gaan doen. 

1. LUISTEREN

Na het eerste contact komen we bij jou langs om te luisteren. We willen weten wat er speelt, wat jouw verhaal is, wat je doelen zijn. Uiteraard stellen we ook vragen, maar we komen vooral om te luisteren.

2. PRATEN

Tijdens een tweede meeting komen wij praten. We hebben een plan bedacht en laten jullie zien wat we willen doen en hoe we dat willen gaan doen. Samen met jou vervolmaken we de ideeën en werken dit uit in een online strategie.

3. MEISTERPLAN

Wij schrijven het Meisterplan. Dit is de strategie gecombineerd met het kostenoverzicht. Dit is de rode draad door de campagnes die we gaan houden, de content die we gaan maken, de advertisingmogelijkheden etc. Het is de basis van de samenwerking

4. WERKEN

Nu alles helder is, gaan we aan de slag. Samenwerken met MediaMeisters kan best intensief zijn. We kunnen prima zelfstandig werken, maar we hebben wel regelmatig jouw input nodig. Zo leren we van elkaar en worden de resultaten steeds beter.

NEEM DIRECT CONTACT OP!

WERKWIJZE

ONDERZOEK

Een online campagne begint bij het ontwikkelen van een goede strategie die aansluit bij jouw doelstellingen. Tijdens een eerste meeting verkennen we de periferie van jouw bedrijf.

Wat is je dienst of product? Waarin ben je uniek? Wat is je doelgroep? Wat is het doel van de online campagne en wanneer ben je tevreden? Op basis van de output van deze sessie onderzoeken we waar de quick-wins en de long term wins zitten en formuleren dit in een helder voorstel, het Meisterplan genaamd.

Wij brengen jouw doelgroep eerst grondig in kaart. Op die manier halen we maximaal resultaat uit elke marketingeuro die jij besteedt.

PLAN DE CAMPAGNE

Wij maken elk Meisterplan op maat zodat we goed inzicht krijgen in jouw organisatie, de doelen en de (on)mogelijkheden

Het is een heldere uiteenzetting van wat we gaan doen, hoe we het gaan doen en wat het gaat kosten. Uiteraard komen we dit presenteren zodat we zeker weten dat onze gedachten stroken met die van jou. 

Door onze diepe kennis van digitale marketingtools zorgen we dat de juiste boodschap bij exact jouw doelgroep landt.

DOELGROEP TARGETTING

Een essentieel onderdeel van onze werkzaamheden is het in kaart brengen van jouw doelgroep. Als we weten waar men zich bevindt, hoe men zich gedraagt, wat men leuk vindt etc. kunnen we ze benaderen en activeren met de juiste content.

Wij zijn in staat personen te targetten als: ‘Juristen verzekeringsrecht van bedrijven in de bouwsector in Noord Holland met meer dan 50 werknemers’ of ‘vrouwen in Eindhoven tussen de 25 – 30 jaar met een HBO opleiding die het afgelopen half jaar moeder zijn geworden’.

Wij selecteren de juiste media en creëren de advertentie- en activatieformats die perfect passen bij jouw boodschap. Zo ben je perfect vindbaar in Google en zichtbaar op de online plekken waar jouw doelgroep zich begeeft.

 

Wij combineren Creativiteit, Media inzet en IT  om jouw doelgroep blijvend aan je merk te binden.

WERK IN UITVOERING

Als alles helder en afgestemd is, zijn we klaar om van start te gaan. Het is tijd om jouw business te gaan boosten. Een groot gedeelte van de werkzaamheden ligt uiteraard bij ons, maar ga er vanuit dat het een samenwerking wordt. Wij zijn afhankelijk van jullie input. Dat betekent dat we elkaar geregeld spreken en zien. Op die manier houden we elkaar scherp, weten we wat er speelt en ervaren we samen het succes en de learnings.

Wij werken nauw met jou samen zodat we jouw kennis kunnen gebruiken om jouw doelgroep aan te spreken en te activeren.

OPTIMALISATIE

Data. Wij vinden dat het mooiste dat online marketing ons kan geven. Data maakt alles meetbaar en geeft ons de mogelijkheid om continu te blijven leren en dus te optimaliseren. Bij alles wat we doen, hoe creatief het ook is, raadplegen we data. Op basis daarvan kunnen we initiatieven starten, versnellen of juist tegenhouden. Bovendien geeft het ons inzicht in de lopende campagnes. Die worden daardoor dus steeds efficiënter en effectiever en dat merken onze klanten; zij zij zien steeds een stijgende lijn in de resultaten.

Door middel van data-analyse zorgen we voor een constante verbetering van de campagnes en dus een stijgende lijn in jouw sales.