De uitdaging

Naast acteur is Dirk Zeelenberg een begeestigd ondernemer. Vanuit een kennismakingsgesprek bleek de klik tussen Dirk en MediaMeisters zo goed dat ons gevraagd werd een keer mee te denken over hoe Dirk zijn passie voor de rol van bijzonder ambtenaar van de burgerlijke stand (BABS) kon vertalen in een betere profilering online om zodoende vaker de kans te krijgen bij te kunnen dragen aan het in de echt verbinden van twee geliefden

De oplossing

Na een grondige herinrichting van dirkzeelenberg.nl binnen de bestaande functionaliteit van het cms waarbij meer de nadruk is gelegd op de diensten hebben we een funnel gecreëerd richting de contactpagina’s, waarmee het voor bezoekers makkelijker is gemaakt om een contactaanvraag te doen. Om het verkeer naar Dirkzeelenberg.nl te boosten is gekozen voor een goed gestructureerde SEA campagne voor mensen met een urgente vraag naar de diensten die Dirk aanbiedt. Samen met een specifiek getargette Facebookcampagne is de boodschap meer dan 820.00 keer gezien door de doelgroep (mensen die plannen hebben om binnen nu en een jaar te trouwen). Dit heeft gezorgd voor meer dan 50.000 extra bezoekers naar Dirkzeelenberg.nl.

Het resultaat

We hebben Dirk in enkele maanden tijd volledig vol weten te boeken. Niet alleen in Nederland, maar huwelijken all over the world. Hij is momenteen één van de meest gevierde trouwambtenaren en het ziet er naar uit dat dit nog wel even zo zal blijven. Hier komt uiteraard geen scheiding meer aan te pas 🙂

Let’s work together!

Benieuwd hoe we ook jouw verhaal op een effectieve manier kunnen vertellen en zo jouw bedrijf laten groeien?

Laurens profiel

Laurens Schoenmaeckers

Meister

Met het invoeren van mijn gegevens geef ik toestemming om contact met mij op te nemen.