De uitdaging
De auto-industrie en in het bijzonder de markt voor bedrijfswagens is een traditionele. Maar ook binnen deze industrie wordt online oriëntatie steeds belangrijker. Volkswagen Bedrijfswagens wil graag zowel off- als online marktleider blijven. Vraag aan MediaMeisters was om te komen tot een plan om dit doel te bereiken.
De commerciële vertaling
Hoe kan Volkswagen Bedrijfswagens gebruik maken van alle online ontwikkelingen om klanten ook in de digitale showroom een premium ervaring te bieden.
De oplossing
Door 2 maanden op locatie aanwezig te zijn en te spreken met alle betrokkenen is een plan opgesteld van strategie naar uitvoering.
Het resultaat
Op basis van het opgestelde plan kan Volkswagen Bedrijfswagens werken aan het verbeteren van de bezoekerservaring op korte termijn. Daarnaast leverden we een plan om de online structuur op lange termijn zo in te richten dat de nieuwe online strategie ook daadwerkelijk uitgerold kan worden. Dubbel winst dus.
Let’s work together!
Benieuwd hoe we ook jouw verhaal op een effectieve manier kunnen vertellen en zo jouw bedrijf laten groeien?