De uitdaging

De auto-industrie en in het bijzonder de markt voor bedrijfswagens is een traditionele. Maar ook binnen deze industrie wordt online oriëntatie steeds belangrijker. Volkswagen Bedrijfswagens wil graag zowel off- als online marktleider blijven. Vraag aan MediaMeisters was om te komen tot een plan om dit doel te bereiken.

De commerciële vertaling

Hoe kan Volkswagen Bedrijfswagens gebruik maken van alle online ontwikkelingen om klanten ook in de digitale showroom een premium ervaring te bieden.

De oplossing

Door 2 maanden op locatie aanwezig te zijn en te spreken met alle betrokkenen is een plan opgesteld van strategie naar uitvoering.

Het resultaat

Op basis van het opgestelde plan kan Volkswagen Bedrijfswagens werken aan het verbeteren van de bezoekerservaring op korte termijn. Daarnaast leverden we een plan om de online structuur op lange termijn zo in te richten dat de nieuwe online strategie ook daadwerkelijk uitgerold kan worden. Dubbel winst dus.

Let’s work together!

Benieuwd hoe we ook jouw verhaal op een effectieve manier kunnen vertellen en zo jouw bedrijf laten groeien?

Laurens profiel

Laurens Schoenmaeckers

Meister
+31 30 877 36 58
Bedankt! Je bericht is verstuurd. Wij nemen ze snel mogelijk contact met je op.
Oeps! Er is iets fout gegaan. Probeer nogmaals je bericht te versturen.

Lukt dit niet? mail dan info@mediameisters.nl en wij komen zo snel mogelijk bij je terug.

Met het invoeren van mijn gegevens geef ik toestemming om contact met mij op te nemen.