De uitdaging
Via Vandejong Creative Agency kwamen we in contact met de Universiteit van Amsterdam. Er liep op dat moment een campagne van de UvA om studenten te werven voor de Masterweek. Vraag vanuit de UvA was: Hoe kunnen we het bereik van de campagne verhogen en zoveel mogelijk studenten naar de Masterweek krijgen?
De oplossing
Met de creatives van Vandejong als input hebben we een strategie uitgetekend, met als doel om de uitingen zo effectief mogelijk aan de doelgroep uit te serveren via Instagram en Facebook. Via onder andere Facebook posts en Instagram Stories hebben we derdejaarsstudenten aan Nederlandse universiteiten getarget, zodat de campagne bij een zeer relevante doelgroep onder ogen kwam.
Het resultaat
Dankzij onze inzet zijn er meer dan 3.500 extra bezoekers naar de campagnepagina gekomen en hebben zich meer dan 200 extra studenten aangemeld voor de Masterweek. Een succesvolle samenwerking vraagt om méér, dus zijn we ook aan de slag gegaan met andere campagnes voor de UvA.
Let’s work together!
Benieuwd hoe we ook jouw verhaal op een effectieve manier kunnen vertellen en zo jouw bedrijf laten groeien?