Op basis van data optimaliseren we de campagnes continu zodat we steeds dichter bij jouw doelgroep komen.

Een goed uitgedachte en uitgewerkte content- en advertising strategie zorgt ervoor dat jouw content ook daadwerkelijk wordt bekeken door jouw doelgroep.

Op die manier geven we waarde aan alles wat we maken. Wij zorgen ervoor dat de juiste communicatiestromen via de juiste mediakanalen bij jouw doelgroep landen. En dat doen we het liefst zo actueel mogelijk. We noemen dat ‘real-time-storytelling’.

Op deze manier zijn we altijd ‘top of mind’ bij jouw doelgroep.

En dit alles doen we gestructureerd op basis van een contentkalender. Zo plannen we vooraf zowel de budgetten als de informatiestromen en versterken de verschillende marketingacties elkaar.

Adverteren op Google Adwords, Facebook, LinkedIn, Twitter is succesvol bij de juiste combinatie van creativiteit, statistieken uitlezen, testen en optimaliseren.

Wij beginnen altijd samen met jou met het bepalen van duidelijke KPI’s, het vastleggen van de juiste ‘tone of voice’ en het maken van slimme doelgroepsegmentaties zodat we exact de mensen ‘raken’ die we willen raken.

Als de campagnes lopen monitoren we deze continu om ervoor te zorgen dat jij het maximale resultaat krijgt uit elke marketing euro die je uitgeeft.

De ontwikkelingen gaan razendsnel en het wordt steeds beter. Net zoals de resultaten die we behalen voor onze klanten.